cnc

Stel hier al uw vragen over CNC, in de breedste zin van het woord, dus alles mag, van het ombouwen van een machine tot vragen over de software

Moderator: CNC Moderators

janentoos

cnc

Berichtdoor janentoos » do feb 04, 2010 8:43 pm

Mijn Naam Jan
Ik heb een probleem met het aansturen van mijn stappenmotoren als ik een opdracht aan mach3 geef via input g91 goo x10 dan gaat mach3 naar
10 mm volgs het scherm,maar als ik de afstand op meet dan is 4 maal zo veel mijn vraag is zit dat in de instelling van mach3 en waar dan ik dat vinden, ik heb de doc met mijn englich en dat is niet zo goed gelezen maar ik kan er niets van terug vinden. Wie kan mijn helpen.

pfb

Berichtdoor pfb » do feb 04, 2010 9:20 pm

Moi Jan,
Kijk eens op de volgende side: Daar is hij dan!!

Deze handleiding heeft Polypas volledig vertaald in het Nederlands hij heeft contact gezocht met Artsoft en gevraagd of het allemaal wel mag rechtelijk gezien enzo. Na een kleine toevoeging is hij vanaf vandaag te downloaden bij Machsupport.com.

Ik wil langs deze weg Polypas bedanken voor de energie wat hij hierin heeft gestoken, het is maar waar je zin in hebt. Ik denk dat ik namens vele spreek dat er genoeg mensen zijn die hier gebruik van gaan maken.

http://www.machsupport.com/docs/Mach3Mill_Dutch.pdf
Ik heb dit gevonden op cnczone.nl/mach.
Veel lees plezier. Peter.

janentoos

Berichtdoor janentoos » vr feb 05, 2010 7:26 pm

Hoi Peter

Bedank voor de snelle antwoord nu kan de doc in ze geheel
lezen,ik hoop dat ik er uitkom.Mocht het zo zijn dan stuur ik via
deze weg een bericht

Groetje Jan

Terug naar “CNC”