Letterkast i.p.v. LISTA

Voor alle dingen die <B>te koop</B> aangeboden worden.
Deze stomertjes staan los van degene die in het blad "Onder Stoom" vermeld staan. Mocht u willen dat het stomertje wat u hier plaatst ook opgenomen wordt in het blad dan kunt u het beste een mailtje sturen naar 1 van de redactie leden.

Moderator: Moderators

volharding

Letterkast i.p.v. LISTA

Berichtdoor volharding » di mei 01, 2018 1:57 pm

Te koop een Beukenhouten letterkast van de firma lettergieterij Amsterdam.
Is uiteraard gebruikt maar in goede conditie, een dagje schuren en een laagje nieuwe verf geeft deze kast weer de uitstraling die hij verdiend en zal een zee van ruimte bieden voor al uw onderdelen en gereedschappen.
De laden zijn uitstekend met hier en daar wat verf strepen maar voor 97% in tact en zwaar van uitvoering. De originele handgreepjes zitten er allemaal nog op.
Voor degene waar de LISTA kasten niet voor zijn weggelegd is dit een kast om van te watertanden als opbergmeubel voor alle spulletjes uit onze hobbywereld.
Ik heb op een veiling er 2 gekocht voor € 500,00 , helaas kan ik er maar 1 in mijn hobbyruimte kwijt, daarom bied ik de 2e aan voor de liefhebber, ik vind een prijs van € 250,00 euro voor een dergelijke kast dan ook redelijk. Hij eet geen brood dus een lagere verkoop prijs is niet aan de orde.
Mocht iemand interesse hebben geef even een mailtje aan werza@kpmail.nl en ik stuur wat foto’s op.
De afmetingen zijn 68 diep 90 breed en 107cm hoog, de laden zijn 10 cm minder diep zodat je ze geheel uitgeschoven helemaal kunt overzien.

Terug naar “Te koop aangeboden”