Info draaibanken freesmachine slijpmachine

Alles wat maar te bedenken is met werkplaatstechnieken kan hier gevonden worden.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
tjlouis

Info draaibanken freesmachine slijpmachine

Bericht door tjlouis » vr okt 06, 2006 4:33 am

Dag iedereen

Ik ben leerkracht in wording en zie dat er kwestie mechanica praktijk niet echt een bundel is als bibloitheek waar eigenlijk wel zowat alles in staat om dieper in de leerstof te kunnen gaan.

Ik noem maar bijvoorbeeld kotteren: ik heb in al de scholen waar ik stageles gegeven heb nog geen enkel bundeltje hierover gevonden. Als er dan een slimmerik in de klas zit en er achter vraagt, is er niks om ze te laten zien.

Mijn bedoeling is nu 1 geheel vol steekkaarten met info dieniet in het leerplan staat maar toch wel interessant is om eens te zien.

Graag zou ik dus zo veel mogelijk bundeltjes eventueel onafgewerkte bladen ontvangen om daar 1 mooi geheel van te maken. (kotteren,van een horizontale freesmachine een vertikale maken, meeneemschijf meenemer, 4 klauw (exentrisch of niet) , lossekop uitlijnen, klauwplaat vervangen, goed omtrekfrezen, machineklem uitlijnen, dwarsslede speling uithalen enz.

Natuurlijk kan ik dit als jonge kerel niet alleen en vraag dan ook jullie hulp
Wie mij mooi kan helpen krijgt wel van mij het uiteindelijke afgewerkte produkt. Dit alles zal ook (mits nog wat tijd over) digitaal gemaakt worden. Ik hoop tochwel wat reacties te krijgen om zo uiteindelijk iets moois te bekomen.

Jullie zijn alvast bedankt en denk eraan help je mij dan help je jezelf.

Vriendelijke groeten Louis timmy

Beunhaas102

Bericht door Beunhaas102 » di okt 10, 2006 11:30 pm

Je wilt dus van de alledaagse handelingen rond het verspanen korte verslagen maken met foto's? Daar wil ik opzich wel aan mee werken.

Plaats reactie